Липецька територіальна громада
Харківська область, Харківський район

Як отримати державну допомогу при народжені дитини

Дата: 20.09.2024 10:40
Кількість переглядів: 41

Допомога при народженні дитини – це соціальні виплати з бюджету, які здійснюються в грошовій формі. Такий вид допомоги призначений для підтримки матерів протягом 3 років з моменту народження дитини.

Кому призначається. 

Допомога при народженні дитини призначається одному з батьків дитини (опікуну), який постійно проживає разом із дитиною

        Строк подання документів.

Документи подаються особисто, не пізніше 12 місяців з дня народження дитини. У разі пропуску зазначеного періоду, право на отримання допомоги втрачається.

Розмір допомоги.

Розмір допомоги при народженні дитини фіксований та однаковий для всіх (незважаючи на кількість дітей, які виховуються в сім’ї). Розмір цієї допомоги становить 41280 грн. Виплата допомоги здійснюється одноразово в сумі 10320 грн., а решта сума допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців — по 860 грн. кожного місяця.

 

Перелік необхідних документів:

  • Заява одного з батьків;
  • Паспорт та ідентифікаційний код заявника;
  • Свідоцтво про народження дитини;
  • Особовий рахунок відкритий у відповідній банківській установі для соціальних виплат;
  • У випадку подачі документів опікунами – рішення суду про всановтлення опіки.
  • Зертаємо увагу, що у разі народження дитини за межами України, доведеться надати легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.

 Куди звертатися.

Для отримання допомоги при народженні дитини необхідно звернутись до відділення Центру надання адміністративних послуг або управління соціального захисту за місцем проживання одного з батьків з яким постійно проживає дитина, або за місцем народження дитини.

Заява також може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису). Але при цьому необхідно враховувати декілька обов’язкових умов: така заява повинна мати електронний цифровий підпис; така заява направляється тільки до органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника; у такому випадку не подається копія свідоцтва про народження дитини. Факт народження дитини на території України підтверджується органом соцзахисту населення самостійно (за інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян).

Для батьків, які потурбувались про відкриття рахунку у відповідній банківській установі для соціальних виплат завчасно, зручним сервісом буде комплексна послуга єМалятко. Адже за однією заявою та один візит батьки мають змогу отримати набір послуг, що супроводжують народження дитини, зокрема: державна реєстрація народженої дитини; призначення допомоги при народженні дитини;  реєстрація в демографічному реєстрі;   визначення походження народження дитини (якщо батьки не перебувають у зареєстрованому шлюбі); реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь