Звіт про роботу Липецької СВА за березень 2025 року
- прийнято документів вхідної кореспонденції – 280;
- надіслано відповідей – 112;
- підготовлено та видано довідок:
- про склад зареєстрованих – 4;
- про реєстрацію на момент смерті – 9;
- витягів з РТГ – 15;
- Зареєстровано місце проживання – 3;
- Зняття місця проживання – 3;
- Оброблено запитів та електронних повідомлень – 35;
- Надано консультацій про реєстрацію місця проживання – 22.
Пошкоджене майно:
- прийнято заяв на обстеження – 36;
- внесено актів обстеження та технічних звітів до РПЗМ – 11;
- надійшло заяв по програмі єВідновлення – 65;
- затверджено рішень на оформлення сертифікатів – 15;
- призупинено розгляд заяв – 68;
- відмовлено у наданні компенсації – 3;
- надано консультацій з «єВідновлення» - 89;
- надано витягів з РПЗМ – 4
- надано відповіді на звернення громадян – 4.
Відділ соціального захисту:
- прийнято заяви для надання одноразової грошової допомоги – 23;
- передано на виплату матеріальної допомоги – 15 заяв на суму 128 тис. Грн
- видано посвідчень «Ветеран праці» - 3;
- надано консультацій – 125;
КУ «Центр надання соціальних послуг»:
- надано консультацій - 62 особам;
- сприяння отримання грошової допомоги від БФ « Карітас – Харків» - 66 особи;
- розвезена гуманітарна допомога малорухливим особам похилого віку – 16.
Гуманітарний ХАБ:
- Видача гуманітарної допомоги від:
- World Central Kitchen за підтримки "Харківщина в серці" - 1630 овочевих наборів
- Анна Биченко разом із Юлією Лисенко, ГО «Все для людей» та Samaritan’s Purse - 250 продуктових наборів
- Схід SOS - 12 інвалідних візків,
- Схід -SOS- 82 набори (підгузки для дорослих + пелюшки)
- БО "ХБФ" Благо" - 82 набори (підгузки для дорослих, пелюшки, засоби гігієни)
- CORUS.Int. і Україні - 1500 ковдр
- ГО "Промінь відродження" дитячий одяг для 300 сімей з дітьми та 512 комплектів одягу для дорослих
- "БФ "ДОБРО-БУС" - 5 генераторів для багатодітних сімей.
- Оновлення бази даних мешканців громади – отримувачів гуманітарної допомоги (внесено 112 нових документів, понад 500 оновлених даних по довідкам ВПО)
- Забезпечення роботи Липецької лікарні із мешканцями громади – отримувачами гуманітарної допомоги.
- Узагальнення результатів опитувння мешканців громади щодо визначення базових потреб (1583 респонденти)
- Налагодження співпраці із благодійними організаціями, у тому числі і організація зустрічі представників ГО із мешканцями громади
- Участь у засіданні обласного координаційного центру
- Відділ освіти Липецької сільської ради:
Організація вибору та замовлення підручників для 2 та 8 класів - Організація роботи щодо реєстрації випускників на НМТ
- Подання документів до РЦ «Студсервіс» щодо замовлення документів про освіту випускникам 9 та 11 класів
- Організація роботи щодо виготовлення дублікатів втрачених документів про освіту випускникам минулих років
- Координація роботи щодо проведення атестації педагогічних працівників
- Організація роботи щодо отримання ноутбуків для учнів шкіл громади
- Організація курсів підвищення кваліфікації за програмою НУШ для педагогів, які будуть з 01.09.2025 року викладати у 80х класах
- Організація проведення та узагальнення результатів опитування щодо формування Плану поетапної відбудови закладів освіти Липецької сільської територіальної громади та формування освітньої мережі.
- Поточна діяльність щодо листування із ДНІО ХОДА, ВО ХРДА, КВНЗ ХАНО – всього вхідних 173.
Служба у справах дітей виконавчого комітету Липецької сільської ради:
- робота в єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти» Міністерства соціальної політики України;
- надано 3 дітям статус дитини, позбавленої батьківського піклування, які за рішенням суду, залишились без батьківського піклування, та влаштовані до ДБСТ;
- надано статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів 1 особі.
Відділ Цивільного захисту населення:
- реєстрація заявок на відвідування домоволодінь, складання списків відвідувачів;
- моніторинг стану евакуації мешканців громади;
- збір інформації про загиблих та зниклих безвісті цивільних мешканців громади;
- проведено оповіщення, складено 32 акти.